tisdag 28 mars 2006

Misslyckande?

Jag klarade det inte. Tog inte många timmar förrän jag proppade i mig rostade mackor med apelsin och aprikosmarmelad. Haha. Är inte ett dugg förvånad, och inte heller besviken. Visst hade det varit kul att fasta och se om jag gått ner tre kilo på de där tre dagarna, men jag orkar inte plåga mig. Magen kurrade så jag höll på att bli tokig, men jag kommer att ge det en ny chans någon annan gång. När det är varmare och det är dags att visa sig i kortkort och linne.


Har varit ute och gått och joggat. Det regnar lite smått och är alldeles underbart. Skön känsla att plaska runt i vattenpölar och få ansiktet fullt med ljuva svalkande droppar. Lyssnade på Hyde, och Dir en grey och Nine inch nails och Anna Tsuchiya. Så härligt. Vilken härlig dag.

Funderar dock på att gå och sova en stund så jag orkar vara uppe resten av dagen. Min kropp är fortfarande inte så fylld med energi som jag skulle vilja, depression och ångest och allt sätter sina spår.

Ikväll gifter Jenny sig med sin älskade Janne. Klockan 20.00! =) Ska tänka på henne då och resten av dagen. Vill skicka upp någon present till henne också, men jag vet inte vad. Vad kan en skogsälva från Jåttum vilja ha? Ska i alla fall hålla mina tummar för henne, söt-Jenny.

Inlägg från gammal blogg

0 kommentarer:

Visit InfoServe for Blogger backgrounds.

  © Distributed by Blogger Templates. Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP