tisdag 28 mars 2006

Dags att fasta

Så idag ska jag alltså leva på te och vatten. Har redan börjat räkna timmarna tills det är dags att gå och sova, men jag antar att jag ändå kommer kunna fördriva tiden rätt bra. Ska skriva en morgon och kvällsh'lsning till Gudomen, meditera, läsa och glo på TV. Är ju Våra bästa år klockan 12.50, Gilmore Girls 20.00 och Desperate Housewifes 21.00. Jag älskar tisdagar. Och onsdagar när det är Top Model... och självfallet torsdagar när det är Veronica Mars. Drömde inatt att de bytt introlåt till Veronica Mars och jag blev jätte besviken. Hah.


Klunkar i mig underbart örtte nu. Förhoppningsvis kommer denna dag glida på mycket bättre än vad jag kunnat tro. Ska ju ut och jogga sen också, hurtbulle.

Väntar på att posten skall komma. Längtar efter brev från Henrica, Tasha, Maggan, Malin osv. Tasha skulle skicka med en skiva med Juanes till mig :) Och underbara Anastasia skulle skicka en skiva med japansk musik som hon kommit åt av någon anledning :) I fredags fick jag en alldeles riktig Gackt skiva av Reiko, hoppade upp och ner och skrek som en galning av glädje. När pappa ringde mig lite senare kunde jag inte låta bli att skrika i telefon också, han trodde att något hade hänt. Haha.

Inlägg från gammal blogg

0 kommentarer:

Visit InfoServe for Blogger backgrounds.

  © Distributed by Blogger Templates. Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP