söndag 8 november 2009

Mrs Anxiety



Det har varit så mycket ångest under de gångna dagarna. Till stor del får jag skylla mig själv som fallit tillbaks i gammal destruktion. Igår kväll gick någonting snett dock. Jag vet inte vad som hände, men allting... vibrerade. Det var meningen att vi skulle se på Schindlers List, men jag dissocierade bort allting och tillslut var jag tvungen att lägga mig på golvet och andas. Tankar på akutpsyk dök upp och tillslut orkade jag inte kämpa längre så Sofia fick hämta Stilnoct till mig. Idag skall jag jobba på att bygga upp mig själv igen. Ta mig tillbaks till det som var innan allt det här, men det är så mycket svårare än det verkar vid första tanken.

0 kommentarer:

Visit InfoServe for Blogger backgrounds.

  © Distributed by Blogger Templates. Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP