söndag 15 november 2009

En toppenkväll!

Jag är så stolt över mig själv! Jag klarade av att dricka alkohol igår utan att bli mer än lite smått påverkad! Ärligt talat trodde jag inte att jag skulle klara det, men det gick ju finfint.



Linda kom ju hit igår. När Sofia, jag och hundarna gick iväg för att möta henne var jag skitnervös, men det lugnade ned sig så fort Linda kommit. Det var som att hon hade någon lugnande effekt på mig. Vi stod kvar med hundarna utanför affären medan Sofia gick in och köpte öl och Svenska hjärtan (sista avsnitten :/).




När vi kom hem igen satte sig Sofia vid datorn medan Linda och jag pratade massor om borderline och DBT. Vi är ju båda relativt nya inom DBT och dessutom går hon i den så kallade ungdomsgruppen så jag var nyfiken på att höra om det. Orden fullkomligt sprutade ut mig och det blev inte alls någon såndär pinsam tystnad som de lätt blir jag träffar människor jag inte träffar ofta. Hon är väldigt klok den där Linda serrni.




Sofia var duktig och fixade maten och efter att ha ätit började jag känna mig lite krisig, men det gick bra. Vi spelade olika spel och ju senare på kvällen det blev, desto mer flum.





Vackra Kiba






Hundarna var helt galna i Linda. Speciellt Kiba som nästan hela tiden tycktes vilja ligga i hennes knä och gosa. Det har aldrig tidigare hänt att han vänjt sig så fort vid en männska. Amazing typ.



Jag var praktiskt taget besatt av att spela spel igår. Det blev bläckfläck en gång (winner!) tävlingar med Wii Fit Plus och en massa kortspel.







Den eviga studentmössan...




Medan Sofia blandade korten tjatade hon om mannen som blandat ihjäl sig.
Sofia: Har ni hört talat om mannen som blandade ihjäl sig?
Jag och Linda: Nej.
Sofia: Det har alla.
Jaså? Sofia kom fram till att halva hennes klass hade det i alla fall. Hennes gamla gymnasieklass. De var typ nio stycken sammanlagt.




Bilden är helt underbar och det var typ såhär Linda såg ut hela kvällen. Det blev en jävla massa fniss från oss alla. Speciellt från mig runt tre-tiden och tröttheten började ta över. Jag skrattade verkligen åt allt.









När Linda drog hem vid fyratiden tog Sofia ut hundarna och jag däckade ihop. Det var verkligen en toppenkväll och jag är stolt över mig själv som klarade av att inte häva i mig ölen. En av de bästa kvällarna på länge ♥

1 kommentarer:

Lilith 16 november 2009 kl. 02:12  

Jag hade jättekul jag med :)

Visit InfoServe for Blogger backgrounds.

  © Distributed by Blogger Templates. Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP