måndag 10 augusti 2009

Rutiner – min allra bästa vän

Rutiner är jätteviktiga för mig och mitt mående. Nu när Flickvän har börjat jobba har även jag försökt ta tag i mina rutiner och dagen hittills har gått riktigt, riktigt bra.

Alarmet står inställt för väckning klockan åtta, men idag gick jag upp redan en halvtimme innan eftersom jag kände mig pigg. Satt och läste bloggar tills Flickvän drog iväg till sitt jobb. Jag tog ett bad och läste i Jonas Hassen Khemiris bok Invasion!. Tvättade håret och mig själv och gick upp i god tid så jag hann sminka mig, ta på kläder och ta en cigg innan jag gick ut med hundarna vid tio. Tjugo minuter tog promenaden och nu sitter jag här och bloggar medan jag väntar på att Våra bästa år skall börja vid halv elva. Skall käka min frukost till det.

I really love my life today.

1 kommentarer:

My 10 augusti 2009 kl. 21:24  

tack för din kommentar :)
och jag håller med dig.

Visit InfoServe for Blogger backgrounds.

  © Distributed by Blogger Templates. Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP