måndag 10 augusti 2009

Positivitet

Jag har mått så väldigt bra de senaste dagarna. Njutit av solen och värmen och Flickvän och böcker och hundarna och så vidare. Jag tar tillvara på det så mycket jag bara kan.

I veckan skall jag gå till DBTn och träffa K efter det långa sommaruppehållet. Jag skall förbereda mig innan med att skriva en liten lista över sådant jag tänkt på under uppehållet och som jag känner att jag behöver – och vill – ta upp. Känner mig mer peppad än någonsin.

Dessutom får jag träffa världens finaste EL och F på onsdag! Egentligen var det meningen att de skulle sova här, men det går helt enkelt inte. Jag klarar det inte alls, MEN istället för att trycka ned mig själv för det, tänker jag njuta av det faktum att jag faktiskt klarar av att träffa dem i alla fall.

*positiva dagen* – eller nåt ;P

3 kommentarer:

Jenny 10 augusti 2009 kl. 09:53  

härligt att dagen känns bra!
och var så lite så. för kommentaren om ditt skrivande :)
har du läst böckerna av Benny? hennes sjukdom påminner lite om din, fast hennes är nog lite mer allvarlig eller hur man ska uttrycka det. kan verkligen rekommendera dom i alla fall! vet inte om dom kanske triggar dig till att skära dig mer, det hoppas jag verkligen inte, men det är två bra böcker. :)

vingklippt ängel och känn pulsen slå heter dom!
Kram!

My 10 augusti 2009 kl. 09:54  

tack för kommentaren :)
det var väldigt gripande det du skrev och jag hoppas det kommer gå bra för dig i forts. :)

Unknown 10 augusti 2009 kl. 10:32  

Jenny: Ja, jag har läst böckerna av Berny Pålsson. Gällande allvaret så kan jag inte anse att någon psykisk sjukdom är allvarligare än någon annan, men jag förstår nog hur du menar. Gillade inte Bernys första bok, men i den andra hade hon verkligen växt till sig och börjat ta tag i sina problem. Följer hennes blogg också :) Den är riktigt bra emellanåt.

My: Tack! :)

Visit InfoServe for Blogger backgrounds.

  © Distributed by Blogger Templates. Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP