lördag 29 augusti 2009

Mysig kväll <3

Jag är så trött. Flickvän och jag har glott på tre avsnitt av Svenska hjärtan och jag har stickat samtidigt. Halsduken kommer vara klar snart om jag fortsätter i den här takten. Det är bra. När min är klar skall jag göra en till Bästis och jag kommer nog även tvinga på Flickvän en. Stickandet är perfekt när jag har ångest och inte riktigt klarar av att ta mig an någonting.

Flickvän är ute med hundarna nu. Jag skall snart ta ett bad. Tända massa ljus och läsa i Änglalik. Egentligen känns det som att jag vill sova. Ögonen håller sig knappt öppna. Men jag vill inte sova än. Det har varit en sån mysig kväll med mörker och tända ljus och jag vill inte att den skall vara över än.

Imorgon skall jag troligtvis hem till mina föräldrar. Behöver gå igenom massa kort. Hitta fler som jag kan använda till historien om mig. Har inget för del två och jag det vill jag ha. Hitta ett när jag är i två- treårs åldern.

0 kommentarer:

Visit InfoServe for Blogger backgrounds.

  © Distributed by Blogger Templates. Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP