tisdag 4 augusti 2009

Hemma igen

Nu är vi hemma från skogen igen. Det var tjockt med myggor som underhöll sig själv med att bita mig på röven och armarna. Det fanns också mycket blåbär som stora K moffsade i sig, precis som han gjorde med grenar och olika växter.

Han skuttade fram och tillbaka, lyckligare än på länge. Och lycklig hund betyder lycklig matte.

Dessutum var han väldigt duktig på att komma på kommando. Inte en gång struntade han i att komma till mig när jag ropade på honom.
Lilla K hade dock ganska kämpigt därinne. Det var svårt för honom att ta sig fram så han höll sig mest vid mamma och mig.

1 kommentarer:

Jenny 4 augusti 2009 kl. 18:30  

Tack för din fina kommentar, blev jätteglad!..

..jag älskar att vara ute och gå med hundar, planerar själv att köpa en chihuahua eller dvärgspets inom en snar framtid! det är så givande med dem små liven.

Visit InfoServe for Blogger backgrounds.

  © Distributed by Blogger Templates. Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP