tisdag 4 augusti 2009

Exhausted is what I am!

Har återigen varit ute med Flickvän och joggat. Är inte riktigt lika slut i kroppen som jag var i söndags, men visst fan är jag trött. Det känns skönt att vi äntligen är igång med någon form av träning. Vi har pratat om det länge, men aldrig riktigt orkat ta tag i det. Efter att ha varit i skogen tidigare idag var jag tveksam till att jag skulle orka ge mig ut och jogga ikväll. Lade mig vid tre för att sova en stund. Egentligen vill jag inte sova mer än tio, femton minuter sådär på dagen, ta en riktig powernap, men eftersom jag oftast har svårt att somna blir det svårt att planera in när mobilen skall ringa för väckning. Sista gången jag tittade på klockan var den tio i fyra och femton minuter senare blev jag väckt. Haha, riktigt jävla perfekt :P

0 kommentarer:

Visit InfoServe for Blogger backgrounds.

  © Distributed by Blogger Templates. Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP