tisdag 11 augusti 2009

DBT

Hemma igen.

Det kändes skönt att återse K, även om det är ett väldigt tungt arbete med mig själv jag går igenom. Ändå är jag bara i commitmentfasen och har egentligen inte ens kommit igång med själva DBTn. Jag har som hemuppgift att skriva ned vad jag har överskott och underskott av. Allt skall ned. Även mitt rökande. Allt, allt, allt.

Nu är jag riktigt trött. Flickvän fixar en stor kaffe åt mig – tacktacktack – och jag väntar på att Våra bästa år skall börja. Då kan jag få koppla av lite.

Nästa commitment möte är den 21a augusti. Då är jag helt plötsligt 24 jävla år.

1 kommentarer:

Ceriadwen 11 augusti 2009 kl. 12:18  

Och jag har precis fyllt 25. Jösses vad tiden går eller hur! Hittade denna nya blogg för ett litet, litet tag sedan och hoppas det är ok att jag skriver. Har förstått att du vill vara mer anonym här. Kramar!

Visit InfoServe for Blogger backgrounds.

  © Distributed by Blogger Templates. Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP