tisdag 11 augusti 2009

Bajskakeri

Jag fyller år på tisdag. Jag kan inte riktigt förstå hur jag redan kan vara en bra bit över 20. Jag känner mig fortfarande som en 17-åring, men tackolov är jag fan så mycket klokare idag än vad jag var då.

På fredag skall jag och Flickvän baka bullar och mockarutor. På lördag skall vi ta med oss det till Hästhagen för lite firande med mina föräldrar, farmor, farfar, mormor, (Bästis?), Flickväns föräldrar och mormor och kanske hennes bror. På kvällen hade jag tänkt bjuda hit de närmaste och dricka lite vin, men den tanken är bortslagen. Mr O kan inte komma och Flickvän och jag har exakt 18 kronor kvar att handla för. Kanske skall jag be F komma hit på tisdag och dricka lite vin med mig – till det kan jag alltid låna pengar av mina föräldrar.

Hsh – det jag ville ha sagt; den här födelsedagen tycks inte bli lika bra som förra året då jag hade fest. Well, well.

1 kommentarer:

bennie,  11 augusti 2009 kl. 21:12  

klart jag kommer :O

Visit InfoServe for Blogger backgrounds.

  © Distributed by Blogger Templates. Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP