söndag 27 maj 2007

Söndagsbestyr



På söndagar klipper jag klorna på Kiba och badar honom. Skulle också behöva klippa håret på tassarna, men hittar ingen bra sax så jag låter det vänta. Har klippt klorna redan, men väntar lite med badandet.


Min mamma kommer hit idag. Jag behöver få tillbaka min styrka som j1 tar ifrån mig. Mamma kan säkert hjälpa mig. Kanske kommer j1 hit om några dagar och jag är skräckslagen för hur det skulle bli. Hur jag kommer må. Efter anfallet igår är jag allt annat än stark. Borde inte sitta här och fundera. Går in i mig själv alldeles för mycket och får svårt att ta mig tillbaka. Jag borde läsa.

0 kommentarer:

Visit InfoServe for Blogger backgrounds.

  © Distributed by Blogger Templates. Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP