onsdag 30 maj 2007

Krash, boom, bang

Jag tog mig inte upp när jag skulle imorse. Istället för att gå upp klockan nio, ge Kiba frukost och ta med honom ut på en promenad låg jag kvar och sov till klockan tio. Syd skötte matandet och rastandet av Kiba.

Så nu har jag ätit frukst och läst tidningen och börjat förstå ltie bättre hur läget i Libanon är. Dns kulturdel var en besvikelse idag precis som igår, så istället för att läsa igenom den slog jag mig ned här med min andra kopp kaffe.
Kiba är på enormt skrikhumör. Han väckte mig inatt av sina skall och Syd sa att M hade kommit hem. Antagligen var det det som Kiba skällde på. Han vet att det är någon här som inte brukar vara det. Kanske samma anledning till att han skäller ovanligt mycket nu på morgonen.

Jag är ganska bräcklig idag och skall med andra ord vara väldigt försiktig med mig själv. Läsa mycket i den underbara boken Busters öron och gömma mig för verkligheten. Fast sanningen är den att det är M jag gömmer mig för. Jag är rädd för att han skall komma med mer klagomål från j1 och sanningen är den att jag inte träffat honom sedan jag stod och skrek åt honom i lördags kväll. Skrek av ilska och ångest.
Men nåja. Kanske lite favoritbloggar kan pigga upp mig. Få mig att slappna av.

0 kommentarer:

Visit InfoServe for Blogger backgrounds.

  © Distributed by Blogger Templates. Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP