fredag 25 maj 2007

Farväl du gamla skit

Jag har fått nog nu. Fått nog av allt det onda som J1 och J2 innebär. Trött på de trackaserande kommentarerna och på att dagligen bryta ihop och fråga mig vad det är med mig som är så irriterande. Varför jag framkallar hat. Vad med mig är så förbannat provocerande?

Så det är farväl till den gamla bloggen och det känns lite jobbigt efter att ha haft den i ett år. Kommer säkerligen förlora massa okända läsare och det är ju inte särskilt kul.
Men en ny blogg kan innebära en ny början och det är nog precis vad jag behöver. Jag skall göra det bästa av situationen och alltid se till att ha Theralen i kroppen så jag inte bryter ihop totalt.

Skall nu ta och mata Kiba och sedan skall mamma och jag ta en promenad med honom. Jag är hemma hos mamma och pappa just nu. Tog mina saker och flydde hem till dem. Syd och jag är i kris och han kommer hit senare ikväll så vi kan tala allvar. Jag hoppas innerligt att det bllir bättre så jag kan börja fokusera på det vackra och goda i livet. Både för min skull och för alla jag tycker om jag bryr mig om.

0 kommentarer:

Visit InfoServe for Blogger backgrounds.

  © Distributed by Blogger Templates. Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP