onsdag 29 mars 2006

Dålig början

Dagen började skit. Eller morgonen kanske jag skulle säga. Tänker dock inte ta upp det här, orkar inte vara gnälliga pessimist-Mana som bara ser mörker i allt. Men Gudomen har testat mig igen, och tyvärr klarade jag det inte som jag hade velat. Får koppla ner mig själv, ta det lite lugnare innan jag hamnar i ett djupt hål igen och går tillbaka till hur jag brukade vara. Dagen kan bli bra, och det blir den alldeles säkert.


Det regnar idag igen. Kan knappt bärga mig tills jag ska ut med Sture i det här vädret. Jag älskar regna, det är så skönt och vackert och härligt och underbart. Plask plask. Nu ska jag nog läsa lite bloggar innan jag slår mig ned i soffan och läser i boken.

Publicerad i gammal blogg

0 kommentarer:

Visit InfoServe for Blogger backgrounds.

  © Distributed by Blogger Templates. Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP