tisdag 9 februari 2010

Seg hjärna

Jag är så förbannat trött. Hela kroppen och huvudet. Huvudet känns som en uppblåst ballong fylld med någon tjock, varm sörja som tröhar ned hela tankeverksamheten.

Sitter vid fläkten och röker och dricker kaffe. Försöker hålla mig vaken. Igår orkade jag inte kämpa emot. Slog på en playlist med Hanoi Rocks, GnR och Mötley Crüe och somnade skitfort. Vaknade igen av att hundarna skällde så inihelvete.

Vill inte göra om samma sak idag. Sova bort så stor del av tiden. Skall slå på andra datorn och spela lite sims. Se om det hjälper mig att orka kämpa emot tröttheten. Det kommer ju bli bättre under dagen. Fram till två, tre brukar vara värst.

Hsh läste jag ut en bok igår. Tog drygt en dag. Älskade krig av Johanne Hildebrandt. Egentligen inte sån litteratur jag skall hålla mig till när jag är såhär emotionell, men jag pallade inte med allt det där lätta längre. Boken är skitbra och igårkväll började jag med uppföljaren. Hildenbrant rockar fett, serrni.

0 kommentarer:

Visit InfoServe for Blogger backgrounds.

  © Distributed by Blogger Templates. Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP