måndag 23 november 2009

Vad har hänt med mina kvällar?

Har mått relativt bra idag, men så nu på kvällen kommer ångesten & sorgsenheten över mig, precis som de senaste veckorna. Förstår inte vad som hänt. Jag brukade älska kvällar & då speciellt mörka höstkvällar med tända ljus & läsning. Men min koncentration är i botten & läsning blir det nästan ingenting av. Nu skall jag dock försöka vända på negativiteten. Sitter i min läsfåtölj & skall strax dricka glögg och försöka mig på lite läsning. Håll tummarna för mig eller nåt.

1 kommentarer:

Anonym,  24 november 2009 kl. 15:08  

Jag känner igen det där så väl. Kvällarna är för mig tiden på dygnet då ingenting tycks fungera som det ska. Jag hoppas att det snart vänder för dig!

Visit InfoServe for Blogger backgrounds.

  © Distributed by Blogger Templates. Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP