torsdag 5 november 2009

Stillisbabbel och massa kärlek


Jag är så kär i typ alla idag. Sofia är jag iof alltid kär i, men ni andra med. Som Beni, den ballaste jävla BFF:en en kan ha. Och Sandra som är dum nog att bo i Kga när hon egentligen hör hemma här, i Örebro, i min källare. Hon skulle passa finfint där. Och Bertil-Linda som är sådär bedårande söt och charmig och som känns som en yngre, men klokare version av mig. Isabel som på något sätt känns som en guru för mig. Så fort jag problematik gällande mitt andliga liv får jag en impuls att mejla henne och be om råd, men jag har ännu inte riktigt kunnat göra det. Lillfirren som på något skumt sätt plockar fram moderskänslor inom mig och söt Malin och söt Sigrid. Och lilla Emmaslemmakusin som allvarligt tror att det är status att vara en fjortis. Och mina bloggläsare som finns där ute någonstans och läser en blogg som mest känns som ett tomt hål utan vettigt innehåll. Sen alla dessa sötnosar som jag inte orkar skriva ned här nu för min skalle är turboskallad och jag börjar tappa bort mig själv. Stilnoct, ye know. Fast en till, Defekten, det vore skam att inte nämna den där fina defekten som har en humor av guld.

Aaaaaah, jag är kär i er alla. Även er som jag inte skrivit ned här.


3 kommentarer:

Sandra 6 november 2009 kl. 00:38  

Haha nångång ska jag allt flytta ner i din källare. NÄR du har byggt ut den ;D

Lilith 6 november 2009 kl. 18:19  

Tycker om dig också :)

Isabel,  8 november 2009 kl. 13:01  

Haha, sötnos! :) Gillar dig med förstås.

Visit InfoServe for Blogger backgrounds.

  © Distributed by Blogger Templates. Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP