torsdag 5 november 2009

Lite kärlekshistoria tidigt på morgonen

Det stod om WASP på Aftonbladet och självfallet kände jag då genast ett sug efter att lyssna på dem. Wild child just nu. Det ger mig minnen från förra året vid den här tiden och jag mår bra. Det var i oktober jag kände att jag äntligen kommit över kinesen helt och fullt och kände mig fri från hans grepp, eller hur jag nu skall säga. Och det var i november som Sofia kom hit tillsammans med två vänner och jag insåg att jag redan var fast. Vi träffades första gången på våren, men jag fick bara massor med ångest och förstod inte varför - men jag var som sagt inte över kinesen. Då i november, hade hon med sig en tjej som hon var på g med. En vän jag hade då sa till mig att jag inte fick förstöra mellan Sofia och den där tjejen och jag sa att jag inte skulle det, men när vi gick en promenad ensamma visste jag att det var kört. Och jag tror att jag sade det till henne.



Jag och älskling, innan vi blev tillsammans

Dagarna efter det mötet fanns det inte mycket annat än Sofia i mina tankar. Hon kom hit helgen efter, denna gång själv. Ben, Linda och Ollonet var här och vi låg allihop i sängen och såg på film, men jag kunde inte riktigt koncentrera mig på filmen.
När det var dags att sova låg Sofia och jag bredvid varandra och pratade nästan hela natten. Jag var spänd hela tiden, nykter som jag var. Och utan att jag själv hade kontroll över det, lutade jag mig fram över henne, pussade henne och kastade mig snabbt tillbaka till min plats i sängen och sade förlåt. Jag ville ju faktiskt inte förstöra mellan Sofia och den där andra tjejen.


Fan, jag var ju riktigt snygg! Varför kunde jag inte tycka det då?!

Och i december blev det Hon och jag ♥. Precis så som jag ville och ändå var de följande dagarna hemska. Jag hade extrem ångest som inte lämnade mig ifred och jag var rädd att tvingas göra slut med Sofia redan innan det börjat för att på så sätt bli fri ångesten. Jag klarar inte omställningar. En desperat kväll bad jag till Hecate. Bad henne ta bort min ångest, för jag ville verligen inte förlora Sofia. Och sedan den dagen försvann förhållande-ångesten mer och mer.


Hold on to my heart

1 kommentarer:

sofia,  5 november 2009 kl. 14:21  

det var mysigt när vi låg och pratade och den där pussen kommer jag nog aldrig glömma. förresten var det tur att du förstörde mellan mig och henne, fast jag hade aldrig blivit tillsammans med henne. jag blev fan äcklad och störde mig på henne.

iaf, så är du bäst och jag vill alltid vara med dig. <3

Visit InfoServe for Blogger backgrounds.

  © Distributed by Blogger Templates. Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP