onsdag 11 november 2009

Ingen talar om när svaret blir nej

För en stund sedan friade jag till min flickvän. Hon sa nej. Inte för att hon inte älskar mig & inte för att hon inte vill spendera resten av sitt liv med mig. Hon sade nej för att hon är rädd och alltid varit det. Varifrån rädslan kommer vet hon inte och hon kan heller inte svara på vad det är som gör henne så rädd.

Klart som fan är jag besviken. Fällde några tårar men lugnade mig snart igen. Jag hade liksom alla dessa planer. Förlovning på Nyår och förlovningsfest på samma gång. Med god mat, massa olika smårätter och goda saker att dricka och champagne att skåla med.


I mina ögon låter det helt underbart.

Varför får en bara höra om Förlovningar där den andre svarade ja?

1 kommentarer:

BABYRIOT 12 november 2009 kl. 10:45  

Ajdå :( Känner igen det där, frågade Marcus om han ville förlova sig med mig förra veckan, men han visste inte. Klart man blir besviken! Ta hand om dig <3

Visit InfoServe for Blogger backgrounds.

  © Distributed by Blogger Templates. Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP