onsdag 4 november 2009

Bomull i skallen och snö där ute


Jag är helt borta i skallen. Var inne på Facebook och spelade spel, men klarade inte riktigt av någonting då jag var alldeles för bedövad i skallen. Inget konstigt med det. Igår kväll tog jag Sobril för att lugna ned mig. Tidigare när jag tagit benso har jag inte reagerat på hur det får min skalle att domna av, men det beror ju antagligen på att jag var proppad med benso nästan hela tiden. Nu är det mer än en vecka sedan jag tog förra gången. Blir intressant att se hur det går på färdighetsträningen.

Sofia kom precis in med hundarna och sade att det snöar ute!! :D

0 kommentarer:

Visit InfoServe for Blogger backgrounds.

  © Distributed by Blogger Templates. Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP