söndag 29 november 2009

babbel babbel


Sitter med ansiktsmask på (honung och äggvita, hade tyvärr ingen citron) och har nyss peelat ansiktet (honung och socker). Det är de absolut bästa grejerna för min hud har jag märkt. Huden blir helt fantastiskt len efteråt.

Tvingar mig själv att göra mig i ordning för natten. Då får jag för mig att det blir lättare att komma upp imorgon och ha en bra dag. Planerar just nu att gå upp vid åtta, sedan dricka kaffe och läsa bloggar och sånt till halv nio, nio. Efter det träningen och sen dusch innan jag tar ut hundarna. Jag behöver verkligen de där rutinerna. Så håll tummarna för mig eller nåt.

0 kommentarer:

Visit InfoServe for Blogger backgrounds.

  © Distributed by Blogger Templates. Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP