onsdag 11 november 2009

Acceptans & aggressioner

Ligger fortfarande i sängen. Övar på att acceptera verkligheten och kämpar för att lyckas motstå mina piller. Fryser som fan. Vill röka, dricka kaffe och läsa. Äta godis. Men det är för kallt för rökningen och godis vet jag inte om jag har pengar till. Och hur skall jag kunna röka med den här värken i skallen?

~

De flesta av de bloggar jag läser har att göra med Borderline och större delen av dem är triggande som fan. "Jag har gjort det och det & sytt så & så många stygn." Jag blir så förbannad. Helt orealistiskt för jag är nog ganska triggande jag med emellanåt, MEN jag försöker att inte vara det. I vissa av bloggar känns det mest som att personen i fråga vill väcka uppmärksamhet. Få bekräftelse på sin självdestruktivitet som att det vore något att sträva efter.

Jag borde nog hitta bloggar med positivitet också.

0 kommentarer:

Visit InfoServe for Blogger backgrounds.

  © Distributed by Blogger Templates. Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP