söndag 30 augusti 2009

You bitch, be sure I’ll get ya

Jag skall snart hem till mina föräldrar och leta kort. Känner mig helt bedövad och avslagen sedan igår. Skall skynda mig att leta upp de album jag behöver och sen ta mig hem igen. Gömma mig i min trygghet.

Jag börjar stressa igen. Den där jävla idioten som höll på och ringde igår. Det måste vara någon som känner både mig och Flickvän. Jag har hemligt nummer och har alltså själv gett ut det till personen i fråga. Jag är övertygad om att det är E, en tjej som Flickvän var på g med strax innan vi blev tillsammans. Hon är en instabil borderline brud som tidigare försökt jävlas med oss och bara tycks vänta på att det skall ta slut. Jag blir så jävla rasande. Rasande för att jag så lätt tappar kontakten med verkligheten och faller in i en värld av skräck och destruktivitet.

Ingen jävlas med mig.

0 kommentarer:

Visit InfoServe for Blogger backgrounds.

  © Distributed by Blogger Templates. Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP