söndag 2 augusti 2009

Skön kväll

Mörker med en tänd myslampa i fönstret. Flickvän sitter vid datorn och pillar med Sims3 och jag har läst lite bloggar. Skall snart ta en cigg innan jag lägger mig för dagen. Skall läsa lite innan jag släcker ned, Mian Lodalens Dårens dotter är så förbannat jävla bra att jag knappt kan sluta läsa.
Har mått riktigt bra större delen av dagen och känner mig faktiskt glad inför morgondagen. Glad för att få vakna, promenera med hundarna, läsa böcker och skriva brev och laga mat tills Flickvän kommer hem. Det är inte ofta jag känner såhär, så jag tänker ta vara på känslan så mycket jag bara kan.

Godnatt <3

0 kommentarer:

Visit InfoServe for Blogger backgrounds.

  © Distributed by Blogger Templates. Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP