tisdag 18 augusti 2009

Grattis till mig

En sån här morgon skulle jag lätt kunna vänja mig vid. Flickvän som kom inklampandes med kaffe, medicin och världens godaste tårta, medan jag låg i sängen och vaknade till liv. Presenterna från henne öppnade jag redan i lördags. Jag tyckte att jag lika gärna kunde öppna dem då eftersom jag öppnat de flesta andra. Det var helt fantastiska presenter. Verkligen FACiga saker, som skivan Only by the night med Kings of Leon (jag föll direkt när jag hörde några sekunder av låtarna Sex on fire och Use somebody på reklamen, och visst fan hade jag rätt - skivan är kanon).
Dessutom fick jag två böcker (Hungerspelen och Dimridåer), en supersöt rosa almanacka som jag nu maniskt skriver i, massa pennor och sudd. Sannerligen finfina presenter.
Idag kommer Bästis och mina föräldrar hit. Jag skall mest njuta av att för en gångs skull inte behöva gå ut med hundarna (Flickvän har sagt att hon tar alla dagens promenader) och bara läsa, skriva och lyssna på Kings of Leon (ja, jag är lite kär, ja).

1 kommentarer:

Anonym,  18 augusti 2009 kl. 20:42  

Grattis på födelsedagen, ät mycket tårta och må bra!

elinleticia och freddi o alla katterna

Visit InfoServe for Blogger backgrounds.

  © Distributed by Blogger Templates. Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP