söndag 9 augusti 2009

GAAAAHH!!


Fuck fanfanfan fan fuck FUCK! Obeskrivlig ångest. De flesta förstår den nog inte ens. Bara se. Jag har inte råd med det där. Jag har inte råd att se det största, bästa jag vet. Förra gången Manson var här (nu räknar jag inte in festivaler) kunde jag inte gå för att jag var för fucked up mentally. Gången innan det var jag övertygad om att att Hovet - där Manson då spelade - skulle brinna ned, men tog mig ändå iväg. Precis som gången innan det. Det finns inte mycket som slår den glädjen jag kände då. De enda gångerna jag känt mig tillhörande.
Och nu tänker jag på alla små jävla skitungar som kommer gå på konserten medan jag sitter hemma. JAG BORDE FÅ VARA DÄR!! Manson är min. KHFSAKONFPOIRT EWAIRPAOSKMDL!!

2 kommentarer:

Anonym,  9 augusti 2009 kl. 12:39  

Jag är ledsen för din skull. Det är fruktansvärt när en hindras från något som en verkligen vill pga pengar. :-(

bennie,  9 augusti 2009 kl. 18:16  

ja, det är för jävligt. hade också velat se honom..

Visit InfoServe for Blogger backgrounds.

  © Distributed by Blogger Templates. Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP