fredag 14 augusti 2009

Bra tidsfördriv

------------För 10 år sedan-----------
1.) Hur gammal var du? 13 (14 om några dagar iof)
2.) Var gick du i skola? En skitskola i Örebro
3 ) Var jobbade du? Det kan ha varit då jag spenderade några timmar varje lördag med att jobba i min mosters klädaffär.
4 ) Var levde/bodde du? Inne i stan med mina föräldrar, bror + massa reptiler
5 ) Var brukade du hålla hus? Mest i mitt rum.
6.) Bar du glasögon? När jag läste eller såg på teve.
7.) Vem var din bästa vän? Alice.
8.) Hur många tatueringar hade du? Inga.
9.) Hur många piercingar hade du? Inga.
10) Vilken bil körde du? Ingen.
11.) Hade du varit på ett riktigt party? Dont think so.
12.) Hade du fått ditt hjärta krossat? Nej.

-----------För 5 år sedan-----------
1.) Hur gammal var du? 18
2.) Var gick du i skola? Ingenstans.
3.) Var arbetade du? Ingenstans
4.) Vart bodde du? Hemma. Fast väldigt mycket hos min dåvarande pojkvän R.
5.) Var brukade du hänga? Hemma eller hos R.
6.) Använde du glasögon? Nej
7.) Vem var din bästa vän? R
9.) Hur många tatueringar hade du? Inga.
10.) Hur många piercingar hade du? En. Den i näsan.
11.) Vad för bil körde du? Ingen.
12.) Hade du fått ditt hjärta krossat? Ja.
13.) Var du singel/upptagen/dejtande ? Pojkvän.

----------------För 2 år sedan-------------------
1.) Hur gammal var du? 21
2.) Var gick du i skola? Sjukskriven
3.) Var jobbade du? Ingenstans
4.) Var bodde du? Samma lägenhet som nu.
5.) Var brukade du hänga? Var som helst där min dåvarande pojkvän Kinesen var.
6.) Använde du glasögon? Nej
7.) Vem var din bästa vän? Kinesen.
9.) Hur många piercings hade du? Fortfarande näsan.
10.) Vilken bil körde du? Ingen.
11.) Hade du fått ditt hjärta krossat? Ja
12.) Var du singel/upptagen/gift/dejtande? Sambo med Kinesen

--------------------Idag--------------------
1.) Hur gammal är du? 23
2.) Var går du i skola? DBT snart?
3.) Var arbetar du? Inombords
4.) Var bor du? Samma lägenhet som de tre senaste åren
5.) Använder du glasögon? Nej
6.) Var brukar du hänga? Här hemma. I min trygghet.
7.) Talar du med dina gamla vänner? Inte direkt.
8.) Hur många piercings har du? Fortfarande den i nästan.
9.) Hur många tatueringar? Inga.
10.) Vad har du för bil? Ingen.
11.) Har ditt hjärta krossats? Definitivt.
12.) Är du singel/upptagen/gift/dejtande? Jag har min underbara Flickvän <3
13.)Vem är din bästa vän? Bästis <3

0 kommentarer:

Visit InfoServe for Blogger backgrounds.

  © Distributed by Blogger Templates. Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP